30 maart 2011

prana

Aan het studeren... 
Mijn eindscriptie gaat over het onderwerp "prana"; levensenergie. Maar ik mijn aandacht er niet bijhouden, alles is een afleiding. Grrr.



En nu las ik gisteren tijdens het studeren dat als je adem door je ene neusgat komt het dan een geschiktere tijd is om fysieke arbeid te verrichten, en als 'ie uit door je andere neusgat komt kan je beter intellectueel werk doen. Doe je het andersom is het gedoemd te mislukken........
Neeeeeee; stroomt mijn adem misschien uit het verkeerde neusgat??? 
Hij stroomt rechts. Dat wil zeggen dat mijn linkerhersenhelft aan het werk is. En die behandelt informatie op een lineare en logische manier (i.t.t. de rechterhersenhelft, die een meer holistische werkwijze heeft).
...........
Dus ik ben goed bezig! 
O snel; terug aan het werk!

1 opmerking:

  1. Wat ben ik blij dat er nog geen internet was toen ik studeerde...

    BeantwoordenVerwijderen